Darmowa dostawa od 99 zł
Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Pobierz formularz zwrotu/reklamacji tutaj
Możesz go pobrać na stronie:

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji uzupełniając wszystkie dane i dołącz go do przesyłki

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Kext
4AQA SP. Z O.O
Płowiecka 42
04-501



Uwaga! W razie pytań możesz skontaktować się z nami pod nr telefonu: +48 787 999 835 lub pisząc na maila: biuro@kext.pl

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (formularz do pobrania tutaj ) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Kext
4AQA SP. Z O.O
Płowiecka 42
04-501

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W przypadku zakupu filtra do wody, zwrot jest możliwy w przypadku oddania nieużywanego urządzenia, z zapakowanymi oryginalnie filtrami/wkładami.
 
Jeśli zwrot urządzenia nastąpi z używanymi czyli zalanymi wodą (w przypadku filtrów wody) filtrami/wkładami - klient zobowiązany jest do zapłaty za nowe, oryginalne filtry/wkłady. Firma może dokonać potrącenia równowartości filtrów/wkładów z pieniędzy należnych do zwrotu dla klienta.
 
Nie jest możliwy zwrot wkładów/filtrów odpakowanych (lub/i zalanych wodą) z oryginalnych opakowań.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl